vadles

búzatábla díszekkel
búzatábla díszekkel,
originally uploaded by -GreG-.
nos...
amirol tegnap is irtam :-) nehany sort csak.
szoval koran keltem, mert vadlesre indultunk Attilaval. negykor talalkoztunk, aztan tekertunk kb. negy kilometert es Mizserfara ertunk. megszabadultunk a bringaktol es labon folytattuk az utat.
Attila hozott kamerat, fotogepet, en csak az utobbit. menet kozben nem tortent semmi extra; egy vaddiszno ugrott ki tolunk husz meterre fujtatva, gyorsan el is tunt.
4.34 korul mar a vadaszlesen ultunk. csinaltam egy fotot a kornyezo dombokrol, mert igazan szep volt a leereszkedo kod. innentol gyakorlatilag semmi olyasmi nem tortent, amiert erdemes lett volna hasznalnom a gepet. lattunk nehany muflont, damvadat, vaddisznot, de mind olyan messze voltak tolunk, hogy nem erte meg fenykepezni.
mindenesetre jo volt vegre kimozdulni otthonrol, es mozogni egy kicsit a termeszetben ujra.

ha teheted "lepj ki" a munkabol, a nyomasbol neha, mert nagyon sok erot tud adni akar egy seta is !
hazafele keszitettem nehany kepet utrol, fakrol, buzatablakrol.
Attila megkerdezte: na? mikor is aratunk?
nem tudtam a valszt.

huszonhat eve elek falun, es nem tudom, mikor aratjak a buzat :(

neha eleg csak nehany lepest megtenned ahhoz, hogy megtudd, mennyire keves vagy. mennyivel tobbet tudhatnal, ha foglalkoznal a kornyezeteddel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések